Csömpe élete, avagy amikor az ember azt hiszi...

Gondoltam hogy meg kell hogy osszam hánytatot életemet az egész világgal. Persze csak azzal akit érdekel, mert akit nem az ugyse olvassa el. Itt szeretném elmesélni a velem történö vicces néha majdnam vicces dolgokat. Általában vagy röhögve sirok néha sirva röhögök a velem történt dolgokon..... nyahm majd meglátjátok

Csömpe féle mulatos egyveleg XD

Friss topikok

'09-november-3 kedd

2009.11.03. 14:07 Csömpe

Bevallom még mindig a hatása alatt vagyok :D

Értem: azt ittem hogy én már mindent láttam öltözködés terén de ez a mai eeez  benne lenne a top 5 ben :D Elöre is elnézést kérek az elütésekért de ép most értem haza azt még nem olvadtak ki teljesen az ujjaim és még frissibe meg akarom osztani a dolgot.
Na, ugye ma herend egyik "kölkerületében" jártam. Tudjátok, ahol a tavak vannak. Akinek nem esett volna le ma sikeresen beékelödötött a mellesleg zsufolt napirendembe egy nagyizás :D zsufolt mi? XD  na azt hazafelé állok a konzervben (plé buszmegállo) azt jöün egy heji matador csoka. Korombeli szép egyszálbél legyény. Hát gyerekek ledöbbbentett a látvánay. nem tudtam h röhögjek vagy sirjak vagy sirjak a röhögéstöl . A csoka: Mindenki vágja azt a nöi boxoloscipö szerüséget, na abba belegyürve a FUBU gatya szára XD ééés ijen kötözöttsonka pufikabát, temészetesen kellemes hodutánzat müpréme peremnes csukjával ami tökig ráhuzva a fejére ezért nem igazán látott ki alola ezért annyira hátra volt hajolva az egész h  ha kap 1 kis szembeszelet tuti hanyattbassza magát XD


Mondjuk be kel vallanom hogy tegnap még ugy volt hogy igy tömören halszálkásan fogom megejteni (kötöjeles felsorolás gyengébbek kedvéért) a mait és majd a többi kitöltö szöveget hozzáképzelitek de ez nem igy lett.
Akkor kezdeném nagyvonalakban a mai napot. Csak a "fontosabb" dolgokat emliteném meg.
Nagyi felkarol go bolt, semmi  különleges. Hazaes <- ez igy értelmes magyar szo? :D na akkor hazaér azt apuka kitalálja h majd ö kimegy nagyival. Elöntött egy kellemes forroság (nem nem hugyoztam be a gyönyörtöl de nem álltam a dologtol messze) Na mindegy isXD Lelki szemeim elött szinte felvillan igy futoreklámként hogy "Hey boy this is your lucky day!" Oszt ja.. Ember tervez, isten ...... Oszt végül is maradt az eredeti forgatokönyv me fatrert berebdelték postára holott "táppénzen van" a héten Ja btw  vas este ugy 6 koörül ért haza (csak azért mondom hátha valakit érdekel :D)Na azt a következö megállo a paraszteloszto. Háme hoogyismérne ottvolt a vérzöseggü cigányasszony "barátosném" a pereputtyával és mint minden szegény kisebbségi munkanélküli jol bevásárolt 3-4  málhával. Ö az 1 ik fözereplöje kis "improvizált blogbavalo szösszenetnek". Na álllok ácsingozok benn a vároban mint aki épp buszra vár. Azt ottan vot egy kizs purdéj kökke is (huu bááz megen beleélem magam nagyon XD) Persze h nem fért el a börében (gondoltam hletépem rola azt varratok belöle mokaszint nyáarra XD leszögezném h ez nem rasszizmus hanem recicling XD) na  naa XD asszem a hörcsögök a golyozás közben véletlen kiverték a "normális" biztositékomat asszem megkergültem. Asszem spontán megkergültem, semmi különös...
Naa akkor probálom folytatni. Na a kis purdéjj (XD vicces szo hát de a szaknyelv az szaknyelv és legyünk korrektek nem? XD!!) Na elöször csak a padon állva rászippantotta magát az ablakra mint 1 csiga és azt nyalogatta.... Anutája "rászolt" persze h a kökke nekiállt visitani. Földre letesz, gyerek eldöl mint 1 szeneszsák. A feje cirka 2-2,5 centirre koppant a vundertopánom mellett. Nem is kel hangsujozni h nem papucsban voltam. Ha arra ráfejel akár "véletlenül is" akkor nagy az esély h behorpad a feje is...Na megusztam egy mewgkövezést azt idövel már nem birtam a visitást azt kivonultam. Ot volt a hentes ádám "gondolom csak én hivom igy) na az bennmaradt. Kis idö mulva látom jönnek kifele mint egy csorda, hanggal és ahogy egy csorda vonulni szokott... Nézem vekker, még nincs idö hova jönnek ezek??!! 1 pillanat se telt el hallom h a a "barátosném" visit üvölt anyázik h letépi a faszát és a szájába tömi meg van neki annya meg a nagy porcelánvárosiak... Kiderült h a hentesgyerek igy nyugodtan közölte a mellette ülö emberrel h utálja a cigányokat. Csak ö azt nem tudta h az a "fehér ember" a cigányokhoz tartozott XD Na ez a hoppáré   iskolapéldája XD Azt még fojtatta a a mondandoját h ö meg a svábokat utálja....  Na mindegy is. én vidultam egyet azt elvit ta busz.
Kin semmi nem volt hidegen kivül, azt hazafelé az a diszpinty XD kár h lefestettem a telo kameralikát mert ezt le kellet tvolna fényképezni XD

na akkor egy kis más..(nem  nem melegekkel kezdek el foglalkozni de lehet h belecsusszan egy két buzizás XD)
Egy kis hirados majdnem végiggondoltmondatok:
-..és hirtelen elörántott a tenyeréböl egy rugosbicskát... hmmm nem lehet h volverin volt az? XD
-... a tüzoltok létrával probálták megfékezni a tüzet és most statikuok vizsgálják... nem lehet ha vizzel probálkoznak jobban ment volna? És kik azok a ststikusok? Azok azok az emberek akik szikráznak? (amugy tudom ááám kik azok. Az azok az emberek amikor furod a tartogerendát h betegyél 1 tiplit, és nekiállnak üvölteni h micsinááááász!!?? na azok azok XD)

Nincs kedvem politikálni igy a koborkutya problémát megoldo kolbászkeritéses dolgot isméét halasztom...

Akkor egy kis tv. Most nem reklámoznék hanem a magyar könnyüzenei iparra térnék ki.
Nyugodtan eltekerhetö 1:30 ig. https://www.youtube.com/watch?v=fzIQw96jftE
Na ez a csoka lenni SP vagy kijaszösz. Elsöre ezt hittem h mézgacsaládbol az aladár csinált 1 videoklippet XD de nem XD Na amire kitérnék, ez czt csak ugy kicsippentettem a sok közül igy féligmeddig elemzésre. Zene, szöveg hát no comment  már a jol megszokott szöveg és "mondani valo" dugni akarok de a csaj nem... A koreográfusok is kitettek ám magukért mint minden magyar klippben. Mozgás minimális, eléggé kezdetleges és maximumm 10 mozdulat. Hát igaz, ezn nem egy szkuter ugrálos XD
Kiemelnék jutub rengetegböl mégegyet amire tennap akadtam rá XD ép blics akármit kerestem és feldobta az egyik évad openingjét. Mármint az együtes klippjét. Isten bizony nem fikázni akarom mert kiderült h japánok nem csak adiads meg fapuma susinacikat meg sportcipöt meg fröccsöntött müanyagtárgyakat képesek gyártani hanem szinvonalas zenét is képesek produkálni. Igaz a klip szerintem olcsoköltségvetés kategoriába sorolhato hát de jahmm.. A 2 énekest emelném ki XD A csajje engem a hih puffy ami yumi egyik énekesére emlékeztet a faszi meg Cácu kispajtásra XD  demost komolyan  XD 
na ime:   www.youtube.com/watch

Csak beszivárog ebbe az epizodba is a reklám XD de nem akkoram értékbe mint már megszohattuk. A vaterárol lenne megen szo XD Majd ha megveszem az elsö 14 ével malájkurva tanoncomat interneten akkor szerintem Vat Erának fogom hivni XD

Még 1 kis tv: soder klubb... 2 dolgot nem értek.1 miért van rajtuk "gomb mikrofon" mikor ott a nyeles? Külön hangsáv miatt? 2: mijafaszér kell bevenni azokat a böszme futottak még kategoriás szerencsecsomagokat? Talán mert igy 1 év alatt kiégtek azt csok?

Zárnám soraimat, remélem a linkek bejönnek, mármint h átlinkelödtök e de  na majd megkukkom ha kész vok.

Igy a végére mint "zárom a soraimat": Néha elgondolkodok h honnét jutnak eszembe ezek a válogatott baromságok XD

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csompe.blog.hu/api/trackback/id/tr961495842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouseforaname 2009.11.08. 15:30:26

ÉRdekes ez a klip. De ha már dzsepön metál, akkor mér nem tudnak ezek hosszú hajat növeszteni, bőrcucc, szögecs, oszt szevasz? :D Mér kell ezeknek mindig böszmén kinézni -.- :D
süti beállítások módosítása