Csömpe élete, avagy amikor az ember azt hiszi...

Gondoltam hogy meg kell hogy osszam hánytatot életemet az egész világgal. Persze csak azzal akit érdekel, mert akit nem az ugyse olvassa el. Itt szeretném elmesélni a velem történö vicces néha majdnam vicces dolgokat. Általában vagy röhögve sirok néha sirva röhögök a velem történt dolgokon..... nyahm majd meglátjátok

Csömpe féle mulatos egyveleg XD

Friss topikok

Péntekez ami lemaradt

2009.11.14. 07:41 Csömpe

Megvan mit felejtettem el! Belégzés, kilégzés.. Na nem ezt :D  Hanem a pontosan megszerkesztett és zsufolt napi programomba még bezsufoltam egy fontos dolgot mivel csoroság van oszt nem köllött menni bootba.
Ez a fontos dolog pedig hogy msn en átirkáltam a neveket XD na ki lehet találni hogy ki kicsoda is valoban XD.
Van Dr. Háusz, Dr. Háuszné Fittiri Foffer, Bajszos Dinnyés, Sexmeen, és Mr. Lonszdél XD na ez az ami lemaradt meg még valami ami tennap eszembe folt csak mire felálltam és elmentem a jegyzetfüzetért addigra elfelejtettem...

Zárásként igy egy kérdés: Ha kinyitom az ablakot akkor a szobát is ellepi a köd?

Ja és tisztelt magát meg nem nevezö és kilétét semmipénzért fel nem fedö ismeretlen!

 

Vazeg, Csömpi, az elején vagy fél óráig szakadtam xD Mellesleg a minden lapon felordító nullájnhundertnójncig valami istentelen idegesítő XD

Az kérlekszépen zenelejácco, jobb boxokban találhato a "Csömpe féle mulatos egyveleg" dobozban. Lehet válogatni vagy épp lekapcsolni. Na önnyi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csompe.blog.hu/api/trackback/id/tr181524008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouseforaname 2009.11.15. 15:14:47

Drága Csömpi, tudom, hogy ki lehet nyomni a zenelejáccót, de minden újonnan nyitott oldalon újrakezdődik XD :P

MonA 2009.11.16. 12:21:10

Bajszos dinnyés???Szőkítem na:DDD
Mr Lonsdale meg talán a bal felem?mármint a botka...
süti beállítások módosítása