Csömpe élete, avagy amikor az ember azt hiszi...

Gondoltam hogy meg kell hogy osszam hánytatot életemet az egész világgal. Persze csak azzal akit érdekel, mert akit nem az ugyse olvassa el. Itt szeretném elmesélni a velem történö vicces néha majdnam vicces dolgokat. Általában vagy röhögve sirok néha sirva röhögök a velem történt dolgokon..... nyahm majd meglátjátok

Csömpe féle mulatos egyveleg XD

Friss topikok

'09-november-13 ismét egy péntek :D és isméééét.... XD készülj fel!

2009.11.13. 09:51 Csömpe

Lejjebb! Tekerd lejjebb!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még egy kicsit lejjebb!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most feljebb!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XD Ki tekerte feljebb?

Isten! Súlyts le a hülyékre! Most! MONDOM MOST!!!
Huuu gyerekek zsibbad a mellkasom XD

Bréko bréko! Nagyfaszu joseggü gyerek hivja külvilágot! Külvilág jelentkezz!
Huu egyedül maradtam? Mé nem válaszol senki se? XD
Csak én egyetlen intelligens a.k.a. nem hülye maradtam életben? XD

Huu gyerekek de zsufolt napom van ma! Reggel felketem, lementem kv cigi egyéb, utána fel jön, elküld sereg portyára, aztán AOzni is kell na meg blogot is irni. Miután megvan a blog 15:00 ig AOzok, utána famili gáj ismétlést kel néznem, malyd ha vége akkor ki kel mennem a fürdöbe nézegetni magam és lekezelni a gennyes keléseket a testemen 17:00-17:35 ig malyd orfon szimpszon család, ja és közbe jöhet egy boltbamenés is, utána ismét 20:15 ig magam nézegetése és este dominodéj nézése, természetesen hang nélkül mert szerintem pár perc után a csörömpölöskattogástol meghülyülnék. De lehet h mégis hangal nézem   mert hang nélkül mégse az igazi XD

 

Matekoltam tennap este terminátor nézése közben mert volt ugye egy kis idöm, igaz h directors cut volt de a 30 percenkénti kötelezö reklám benne volt.. Arra jöttem rá h lassan 1 honapja nem mozdultam ki. Nem a boltbamenös kasszással beszélgetés h nincs szuperszop kártyám meg nem is a vasárnap délutáni 5 perces hogy vagy? - hogy vagy? mert megy a busz, hanem más emberekkel beszélni több mint 30 oercet akármiröl is. És valoban igaz lehet hogyha az ember elszigetelödik a külvilágtol akkor meghülyül(het). Télleg a hülye tudja magárol h hülye? mármint örült?

Emlékszik valaki a terminátor 2 re? Lenne egy két kérdésem hozzá:
-A sima filmben is volt az a jelenet h kiszedik  a csippet a fejéböl amikor a csajnak varrják a vállát azt kiszedegetik a löszert a hátábol?
-meg gyakorolja a mosolyt mikor tankolnak?
-meg az olvaszto gyárban h az ellen mindig kicsit beleolvad mindenbe, többször is mutatják mint pl amikor egy fekete sárga csikos korláthoz gyogyul hozzá?
vagy csak régen láttam?

Még 2 kérdés tv sorozatokkal kapcsolatban:

-Minden helyszinelökben kel lennie mindenféleképpen 1 konkáv fejü vagy loarcu csajnak?
-Tv paprika; minden jött ment elmebeteg vagy éppen 5 centiskörmös szoposszáju "intelligens" szöke rettenet vagy akkárki fözöcskézhet?

Észrefétel poén! alkapcsolatban: lassan 1,5 napja uggyanaz a lefagyot kép van adásban... gondoltam rá h tépek 1 db zsirpapirt azt átrajzolom XD

Még 1 kérdés: ki mondja meg h egy nö "bombázo" vagy "jo csaj"? és miért is bombázo? kicsit böszme egy hasonlat...

 

asszem ennyi de valami még volt de nem ugrik be....
na további kellemes péntek 13 at

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csompe.blog.hu/api/trackback/id/tr21521927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouseforaname 2009.11.13. 22:28:47

Vazeg, Csömpi, az elején vagy fél óráig szakadtam xD Mellesleg a minden lapon felordító nullájnhundertnójncig valami istentelen idegesítő XD
süti beállítások módosítása