Csömpe élete, avagy amikor az ember azt hiszi...

Gondoltam hogy meg kell hogy osszam hánytatot életemet az egész világgal. Persze csak azzal akit érdekel, mert akit nem az ugyse olvassa el. Itt szeretném elmesélni a velem történö vicces néha majdnam vicces dolgokat. Általában vagy röhögve sirok néha sirva röhögök a velem történt dolgokon..... nyahm majd meglátjátok

Csömpe féle mulatos egyveleg XD

Friss topikok

'09-november-12 Csütörtök asszem

2009.11.12. 10:24 Csömpe

Tekerd lejjebb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

még lejjebb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

na még egy kicsit :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

na birod még ideggel?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

na majd most?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ááá méééég sokkal lejjebb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

na itt talán?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

na kkor abbafejezem :D,

 

Na jo nem csigázom tovább az idegeket.. Mai "állapot" észrevehetöen: elmebeteg...

Akkor kezdjük is! Tennaphoz annyit h jo hogy nem vagyok babonás.. De josnö se de azt tudom mind ezek nélkül h koplalni fogok az egész évben, de nem azé me nem ettem libát vagy ludat vagy mit. De egy dologban bizok: a bor jo lesz XD

Férfiasan be kel vallanom hogy, igaz nagy fintorral, de magyar tvt néztem... Nem a ti kedvetekért hogy legyen mit irni hanem egyszerüen nem volt más csak a kaptáros film este...
Ezzel a filmel és a szereplökkel kapcsolatban lenne egykét megjegyzésem. Szerintem elmehetnék filmkritikusnak is :D Ja ja  hirekböl hallottam hogy rioba villanyszerelöt keresnek XD
Na a filmel kapcsolatban a csajnak a bal lábán (rendezöi jobb) ugye el van szakadva a gatya. Engem csak az érdekel jelen esetben hogy hogy a csába nem csuszik le neki ? Térd alatt "el van szakadva" a gatyája, nézzétek majd meg, és nem csuszik le neki pedig parádézik összevissza, ugy ugrál és grimaszol mint 1 majom :D  A föszereplöröl annyit: igaz vastag a vádlia mert nem csuszik le a gatyacafat de jo hogy van arca mert különben nem lehetne megállapitani h háttal áll vagy szembe veled :D na mindegy is de mintha 5 elemben másképp nézett volna ki, lehet hogy csak a haja miatt...

Még minidg tv, dr háusz. A sorozat maga elmehetene egy akármit is reklámozo reklámnak mert minden kritériumnak megfelel ami kell ma egy reklámhoz: minden mondatban van minimumm 2 idegen szo XD

Visszatérve az esernyös filmhez még 2 dolgot megemlitenék. Az egyik hogy mikor robban az atom, akkor "csak" lezuhannak és nem párolognak el azzonnal... Na ezeknek se volt még balesetük a faházban urándusitás közben.....
A másik csak ugy általánosan a cirka 2000 ig készült "akciofilmekre" vonatkozik. Imádnak belevillogni a kamerába elemlámpával.. Már kezd engem is idegesiteni de most képzeljétek el öregyasszony helyzetét. Amikor olyan szemüvege volt h gyertyafénynél megégtte a lakkozott dohányzo asztalt, ha ezzel a szemüveggel pont belenéz mikor villognak hát a tarkoját is átégeti XD

Ja amivel szintugy teli a tököm szint magyar szint német tv ben ez a kiba 2012...  ismét egy hüüdekurvajoszupervilágvégekatasztrofafilm.....várjuk meg azt csok.. kiderül...  Mindenhol ez megy máá -.-

Ja és ismét igaz hogy a sport öl.. -2 focista + 1 edzö, igaz az egyik esetben a vonat rásegitet kicsit...ja és tanultam egy uj szot :P Rigor Mortis hihihi assetuggyátok ogy miaaaz pedig nektek is leeeesz XD

 

Akkor egy kis teszt hogy mennyire is vagytok elmebetegek mint én!

                                À

Ha te is át látsz a monitoron akkor szuper képességeid vannak ezért elmebajra utal XD (aki nem érti akkor meg azért XD)

Tudtátok hogy az emberek (vagy férfiak nem tudom már) 30% ának látszik ill. áll ki a gigája? Gondoltam közlöm és jo ha tudjátok XD

Tennap ép fogyasztottam a jol megszokott 2 piritosomat (lehet h a szervezetem kivánja a szenet a multkori répás akcio után XD) azt fater hazaesik és asszonnya hogy a fagyasztoban van zacskos szar mé nem azt eszek XD Na ennyire azé ne legyünk csorok h már a szart is beacskozva eltesszük inségesebb idökrte XD

Ja és van egy uj szezonális mondásom arra az esetre ha valaki eldekur valamit. Most nem azt  mondjuk h akko megy a pörköltbe hanem karácsonyfára még jo lesz XD Néztem tenap hoviccmédet, azt amit azok müfenyönek hivnak meg amit ráaggatnak.. Ja meg befujnak egyes darabokat fehér festékkel hogy természetes látszatot kelcsen, havas, jeges, fagyott fenyöt. De ben a nappaliban báááz? XD

Ja meg tennap megen el kezdtem AO zni.. nem volt jobb dolgom éppen.. na mindegy is. Legaláb lesz mit mesélni XD Mint tennap is. Kinnvoltam még newb szigeten azt odajött egy A.R.K. (newb sziget = ahol kezdesz mint kicsipici 1 es emberke ark= ijen segitö, moderátor, bajmegoldo, kérdezhetsz töle akármi játékos) Na a csoka nem akarta elhinni hogy nekem nem kell segitség, közben kiderült h tud németül és folyamatosan miközben öltem az ellent azzal cseszegetett h biiiztos nem kel segitség? válaszolok ha nem tudsz valamit. Azt közöltem vele h van 1 másik accom de nem tudok fellépni rá mert vagy jelszo nem stimmes vagy a felhasználo nem teljesen korrekt. De ez a pöcs öregem.. folyamatoan jött utánam és nézte hogy vivok élet halél harcot az oriáskigyokkal XD na mindegy is....

Asszem fejezem is be mert tennap este még ugy voltam h ma se lesz semmi bejegyzés azt ahhoz képest? Ja meg észrevettem h a jobb kislábam (43 +lábszag..ja kis lábam..) ujja ööö  jobb lábam kisujja bahh na mindegy az amejik legjobboldalt van a 10 közöl az este 23:00 után kezd el rángatozni..  mondhatom nagyon jo mikor az ember aludna el..

Na igy a végére: Ha valaki porul járnaés kiderül hogy én voltam, hát ez is benne van a pakliban. Rámtört megen a basszunk ki a többiekell érzés :D

De nem kell félni.. szerzek egy pupot ezt felmenek a templomba harangozni. Igaz télen hideg, de rezsi nincs és tarthatok galambokat XD ja és majd belészeret egy hercegnö és meglesznekoldva azanyagi gonjaim XD


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csompe.blog.hu/api/trackback/id/tr461519715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása